onsdag 5. januar 2011

Mislykka komplement

For ei stund sia var jeg på antifavorittutestedet mitt nederst i Hegdehaugsveien. (Stedet hvor de skryter på seg å ha masse forskjellige ølsorter, men der de dessverre alltid har gått tom før det du spør om. Om du da ikke spør om en Ringnes.)
Jeg var der egentlig med strykervennene mine (som av en eller anna grunn liker den plassen), men jeg ble sittende i en bås sammen med en gammal fotballspiller. (Han som er oppkalt etter et et insekt, og som er mer kjent for å være ute på livet enn hva som er vanlig for fotballsparkere.)
Det første han sier til meg er : "Lov meg å aldri ta tannregulering! Ehh, ikke si du aldri har tenkt på det, at du har veldig stort mellorom mellom tennene? Men det er veldig sjarmerende, så aldri ta tannregulering!". Det var sikkert fint ment, for han maste om det utover kvelden.
Men jeg hadde aldri tenkt på det før, og nå tar jeg meg sjøl i å stikke tunga mellom de to fortenna mine hele tida. Så nå ser det sikker ut som om jeg prøver å se ut som Tone Damli og den kjente tungespissen henens.

Idiotisk komplement.

4 kommentarer:

  1. Hæ!! HAhahaha!



    og ingenting har du sagt! Kjempeblogg!

    SvarSlett
  2. ehh, jo. Det har jeg jo.
    Men du syns ikke det var noen god ide.

    Åssen kom du deg hit nå?

    SvarSlett
  3. Jeg mente at det ikke var noen god ide fordi du sa du skulle gjøre det bare for å hjøre narr av andre. Du sa ikke at du faktisk gjorde det!
    og:
    du legger igjen spor du!

    SvarSlett
  4. hihi. Jeg har jo prøvd å legge igjen spor lenge.
    (Artig at ordene "Jeg er inspirert" "Av de dårlige bloggene vi så" blir til at jeg gjør narr av dem. Men det er jo sant også - jeg er ikke alltid så snill som en skulle tro.)

    SvarSlett