mandag 13. desember 2010

Nattog

Jeg syns det burde vært nattog for oss b-mennesker. Det er alt for tidlig å stå opp kl 6 når en ikke klarer å sove før langt utpå natta. Det er også sjelden jeg skal rekke noe SÅ tidlig der jeg skal. Så det blir å sove på en benk eller sitte på en stusselig jernebanecafé for å vente på en buss som skal føre meg videre.
Jeg tror vi ville fått en gladere verden om nattogene hadde starta noen timer etter. Så sur og trøtt som jeg kommer til å bli på møtet jeg skal på her i trønderbyen, er ikke stas. Eller, det blir jo verst for de andre.

Også blir en jo ikke gladere av at God Morgen Norge står på i bakgrunnen. For et program.

ps - nå har jeg sendt inn mitt bidrag til juleposten. Så da har jeg et år på meg til å gjøre noe som er verdt å nevne for de 250 nærmeste vennene av familien

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar