lørdag 7. januar 2012

Sofaer

Jeg lever sofaliv for tida.
Det er nemlig en leilighet i Berrrrlin jeg egentlig skulle bodd i akkurat nå, så jeg har leid ut min egen kjære bolig (syns det var dumt å bruke ordet leilighet to ganger i samme setning, men dere (les: Silje, Terje og Ingvil) veit jo at det ikke er et stort hus det er snakk om).
Så nå er det ei venninne som bor hos meg. Og sia ho faktisk betaler, syns jeg det er greit jeg holder meg meg litt unna. Og da bor jeg hos andre venninner. Lurt. Kanskje jeg fortsetter med det om jeg får så dårlig råd at jeg ikke klarer å betale på lånet. Bo gratis hos venner. Skal jeg sjekke ut hvor lang tid det tar før jeg ikke har så mange gode kompiser lenger? (Forresten, broren min har jo gjort det der i flere år. Nå har han ei camipingvogn, men den er ikke god å bo i i lange perioder. Sjøl om julenissen kjøpte varm sovepose til han til jul. Men han har vel endt å bo mest hos familie ellers. Og jeg har bare ei søster i Oslo, og det er jo der denne broren min pleier å campe. (Eller - det var feil bruk av ord. Campe er vel det han gjør når han er hjemme hos seg sjøl.)

Vel, vel. På tirsdag drar jeg til tyskerland for kunstne meg litt en måned. Så nå er det om å gjøre å gjøre unna mest mulig møter og undervisninga så det blir best mulig å komme seg vekk. Diggdiggdigg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar