mandag 16. mai 2011

Expertshopping

Mamma kom til byen i dag, og vil ha meg med ut for å kjøpe gardinstenger. Men det har jeg allerede, så vi dro for å kjøpe den omtalte vaskemaskina.

Nå har jeg ei kvittering som sier at jeg har kjøpt både oppvaskmaskin, vaskemaskin og kjøleskap med fryser. Og jeg har 300 kroner igjen som jeg skal leve på i ukene framover. Sjakktrekk.
Og jeg fant akkurat ut at jeg har jo ikke en gang plass til alt på kjøkkenet.
Eller, da må jeg i alle fall kjøpe et nytt kjøkken også.
Farlig å kjøpe vaskemaskin gitt.

3 kommentarer:

  1. Flink som brukte alle penga mine på en ting jeg ikke har plass til? Tror ikke det er et tips folka fra Luksusfellen ville kommet med

    SvarSlett
  2. men oi! trengte vaskemaskin! Flink! Ikke sikkert folka i luksusfellen ville anbefalt en ny truse pr dag og sjuølløvmat!

    SvarSlett