torsdag 11. oktober 2012

Neikj

Ser på tv, og det var akkurat en som sa "neikj". Og jeg kom på at det var noe jeg sa mye før, men som det er lenge sia jeg har sagt. Prøver å komme på andre ting jeg ikke sier lenger.
"Auge" sa vi mye på videregående. Det kom fra "Sjå 're bryr mæ", men som jeg ikke var tøff nok til å si. Eller, jeg sa det jo faktisk. Hhm.
"Å flyge" sier jeg heller ikke. Husker vestlandsvennene mine ikke skjønte hvorfor jeg skulle drive å fly når de andre vil springe. De samme vennene har forresten endelig skjønt at det ikke er jeg som har fant på å si "tjuge på 10" eller "tjuge over fem" om 9.40 og 17.20.

I morra drar jeg mot Brasil. Alecrim!
(som er det eneste portugisiske ordet jeg kan. Som ikke betyr hadet, eller heipådeg eller gladidere eller noe, men ROSMARIN. Jeg regner meg jeg kommer langt med det denne uka.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar