tirsdag 14. februar 2012

14.februar

Utenom å øve og rydde og drive med kontorarbeid, ville jeg velge mellom to ting i dag. Kjøpe støvsuger og/eller ovn, eller kjøpe blomsterpotte med blomster til badet. Sia jeg kanskje får bærehjelp seinere i uka, valgte jeg det siste. Jeg fant også ut at jeg burde kjøpe meg ny bh, og at det kanskje var noe på salg.
Lurt valg i dag. For meg er dagen i dag dagen før det pleier å være en del søknadsfrister. For en del menn er det nok dagen de kjøper roser og rødt undertøy til sine kjære. Men det var jo sikkert hyggelig for dem at det også var ei jente i køen.
Jeg kjøpte også bursdagsgave til en av mine brødre (ikke mer enn litt mer enn måned for seint.) Han får vinglass med hjerter på. Bare på boksen heldigvis.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nominasjon til den høythengende tittelen Årets fjaseblogg. Kåringen pågår frem til og med 1. mars. Som nominert er du en av dem med størst innflytelse!

    Sjekk her: http://www.lises.net/blogg/?p=5506

    SvarSlett