mandag 21. mai 2012

Hårfin

Hvor langt må håret være før det er greit at jeg kaster på det?
Jeg har gått fra å ha kort og lyst hår til å ha helt naturlig hår: det vil si ca mahogny (sia det var eneste glansvasken jeg fikk lov til å putte på håret mitt helt til jeg var 20 år. (den syntes ikke i det hele tatt) Eller, jeg fikk nok fortsatt ikke lov av min mor, men i Rauland der jeg bodde, fantes det ikke glansvask, og det var bare tre ulike farger: rødt, kvitt og blått. Jeg tok rødt. Det var ikke populært.), ja, også er det ikke klipt på veldig lenge. Og derfor har det blitt gasnke langt. Men er det lov å kaste på håret så fort det ligger på skuldrene? Det ble nemlig en veldig naturlig bevegelse, men jeg tror det ser ganske så teit ut. Så jeg gjør det hjemme for meg sjøl her jeg sitter.

1 kommentar: