søndag 29. april 2012

Flere små gleder

Jeg har oppdaga flere små gleder for en uten penger:
- små jenter på Frogner spør meg om småpenger, så jeg ser altså ut som en som kunne gitt dem noe. (sjøl om jeg trodde de var flinkere til å kjenne igjen rikinger på den kanten av byen.)
- vinen jeg hadde i går (som jeg skulle kose meg med i to 30-årsfester) smakte ikke så godt, sia jeg var alt for forkjøla, men dermed har jeg vin å servere til gjestene som kommer i dag
- Jeg fikk et gavekort på 100 kr på en ny klesbutikk på løkka. Hahaha, så jeg fikk ei ny trøye! (Og jeg ble med en gang mye mer positivt innstilt til den butikk-kjeden, så smart triks av dem.)
- jeg fikk litt penger av lillesøstra mi fordi nattbussen kosta mer penger enn vanlig buss. Men så gikk det t-bane, og nå skal jeg gå ut og kjøpe is for noen av penga! jippi!
- sia jeg ikke drakk opp vinen, er jeg i mye bedre form i dag enn går. (ok, det hadde ikke noe med mangel på penger å gjøre, men er likevel stas.)
- sol!

2 kommentarer:

  1. Tar sjølkritikk på det der med sola. Jeg kan jo virke enten full eller gladkristen.

    SvarSlett
  2. Hehe, bra du tok deg inn der. ;-)

    Mange små gleder der.

    SvarSlett