lørdag 18. august 2012

Kne shme lege shmege

Operasjon eller ikke?
Jeg heller vel til at det er litt teit å ofre sjansen for at kneet mitt kan bli helt bra igjen fordi jeg har totalt hetta for blod og involler. Og derfor også operasjoner.
Broren min fortalte om sin operasjon en gang - som han hadde fulgt med på gjennom speilbildet i taklampa. Det var nok for meg. (noe sier meg at jeg har fortalt om det før?)

Jeg skal forresten være flink, og bytte fastlege når jeg er ferdig med det kneet.

I sommer fikk jeg en regning på 136 kr for konsultasjon, med konsultasjonsdato 26/06. Den datoen har jeg ikke hatt noen time, så jeg lurer på hvem som har konsultert med legen min, og hvorfor jeg må betale for det?
Det var etter at avtalen med knespesialisten var ferdig, så jeg har virkelig ikke peil på hva det var.

Takk til legen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar