lørdag 15. oktober 2011

Søknadsskrivingstid

Ting som er artigere å gjøre enn å skrive søknader, og som også føles mye viktigere akkurat nå:
- strikke lue og pulsvanter (det er jo blitt kaldt)
- dra til Jysk med de rullgardinene jeg kjøpte, men som ikke passa
- vaske ull
- rydde i cd-samlinga mi
- se på filmer som jeg aldri har hørt om
- dra til lampebutikk for å se om de har en fin lampe. (de reklamerte jo for at det var salg, og sjøl om de har hatt den samme reklamen i 8 år nå, betyr ikke det at de sikkert ikke hadde noen nydelige, billige lamper akkurat i dag)
- lese tekstene til alle låtene på det nye BPB-albumet:
http://www.youtube.com/watch?v=WDllme_kjx8
- kjøpe kvalitetsøl og drikke den
- skrive reiseregninger
- se ut vinduet
- ordne med kvitteringer
- lage hjemmeside
- sjekke om det er noen serier på nettv jeg ikke har sett
- skrive ut prøvesider på skrivern min
- lese gamle kontrakter
- lese gamle avslagsbrev på tidligere søknader (ikke lurt)
- kjøpe frimerker som skal brukes på kort jeg skal skrive
- skrive kort
- oppdatere bloggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar